Незважаючи на деякі явно недитячі види реклами, які ми переглядаємо щодня по кілька раз, сидячи перед екраном свого телевізора, більша частина батьків допускає своїх дітей до перегляду таких роликів - ну що поробиш, якщо реклама презервативів може перервати самий, здавалося б, безневинний фільм? Однак реклама впливає, постійно впливає на дитячу психіку - і британські вчені вирішили з'ясувати, як саме.
Взагалі-то подібна ініціатива виходить не від учених Великобританії, а від влади, що вирішила провести широкомасштабні дослідження з вивчення впливу, який реклама виявляє на наших дітей. Цікаво, що дане дослідження проходить у рамках десятилітньої державної програми Children's Plan.
Англійці, як влада, так і громадськість, піднімають питання про кількість реклами, яку діти бачать щодня й щогодини. До телевізійної реклами тепер домішує й інтернет-реклама. Під впливом кризи реклама поступово переміщається в Мережу - адже тут її й більше людей побачать, та й обійдеться вона дешевше.
Національна Споживча Рада Великобританії надала звіт, дані в якому свідчать про те, що кількість реклами навіть на дитячих сайтах велика, не говорячи про звичайні ресурси. Поки що складно говорити про вплив реклами на психіку дитини, однак учені стверджують, що комерційна реклама значно впливає як на фізичне здоров'я дитини, так і на його самооцінку й рівень занепокоєння.
Програма у Великобританії вже близька до завершення, так що незабаром ми довідаємося все про те, як реклама впливає на дітей. Можливо, наші читачі можуть сказати щось певне по даному питанню?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.